müşteri hizmetleri

Tüm hizmetlerimizde, profesyonel, çağdaş, yenilikçi ve sürekli kendini geliştiren modern bir servisiz. Sizde kaliteli ve güvenilir hizmet istiyorsanız iletişim sayfamızda bulunan telefon numarasını arayarak 7/24 hizmet isteyebilirsiniz.


Şikayet ve önerileriniz müdürlüğümüz tarafından incelenip 24 saat içerisinde cevaplanmaktadır.

HAKKIMIZDA

15 Yılı aşkın tecrübe

Beyaz Eşya Servisi İstanbul'un tüm bölgelerine hizmet vermektedir. Anlaşmalı bölge bayilikleri aracılığıyla adresinize en yakın bölgeden servis yönlendiren Beyaz Eşya Çağrı Merkezi haftanın yedi günü sizlere hizmet sunmaktadır. Onarım sonrası 1 yıl boyunca herhangi arıza tekrarında ücretsiz olarak işlem gerçekleştirmekteyiz. Beyaz Eşya Servisi hizmet öncesi arıza tespiti gerçekleştirerek ürünün durumu hakkında tüketiciye mutlaka bildirim gerçekleştirmektedir.

Deneyimli Kadro

Deneyimli tecrübeli kadromuz ile her zaman yanınızdayız.

Ekonomik ve Hızlı

Ekonomik ve hızlı çözümlerimiz ile her zaman yanınızdayız.

Yedek Parça Garantili

Yedek parça garantili servisimiz ile her zaman yanınızdayız.

Arıza Birim Kayıt

Beyaz eşyalar, kullanıma ve zamana bağlı olarak eski gücünü kaybedebilir. Önemli olan düzenli olarak bakım yaptırmak ve arızaları, etki alanını genişletmeden çözüme kavuşturmaktır. Öyleyse neden buzdolabı, çamaşır makinesi, derin dondurucu, ocak ve fırın gibi beyaz eşyalarınızı Üstün Teknik Servis’in deneyimli kadrosuna emanet etmiyorsunuz? Geniş araç filosuyla İstanbul genelindeki tüm adreslere aynı gün hizmet sunan Teknik Servis’e başvurun; evinizdeki tüm beyaz eşyalar her zaman yepyeni, her zaman sorunsuz olsun…

Beyaz Eşya Arıza Birim Kayıt Servisi

Özel Servis olarak İstanbul'un tüm bölgelerine hizmet vermekteyiz. Anlaşmalı bölge bayilikleri aracılığıyla adresinize en yakın bölgeden servis yönlendiren Çağrı Merkezi haftanın yedi günü sizlere hizmet sunmaktadır. Onarım sonrası 1 yıl boyunca herhangi arıza tekrarında ücretsiz olarak işlem gerçekleştirmekteyiz. Servisi hizmet öncesi arıza tespiti gerçekleştirerek ürünün durumu hakkında tüketiciye mutlaka bildirim gerçekleştirmektedir.

Onarım öncesinde arıza tespitini kabul etmeniz durumunda ise onarım aşamalarını başlatmaktayız. Cihazın durumu yerinde onarım için uygunsa; Servisi cihazın yerinde onarım aşamasını gerçekleştirmektedir. Eğer arızasında farklı tespit gerçekleştirilmesi gerekirse cihazınız en yakın Teknik Servis şubemize aktarılarak onarım aşaması merkez noktasında yürütülmektedir. Haftanın yedi günü Çağrı Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Tüm hizmetler

Bizimle iletişime geçin

Yardıma mı ihtiyacınız var? hemen iletişime geçin.

SERVİS KAYDI OLUŞTURUN
HEMEN ARA